Administration & customer service:
‘De webshop bijhouden, mailtjes beantwoorden, contact met winkels in het buitenland onderhouden – een werkdag bij Keecie vult zich vanzelf. Met z'n tweeën zorgen Klaartje en ik ervoor dat alles zo soepel mogelijk verloopt. Dat we zo’n klein team zijn, werkt heel fijn en maakt het contact met de klanten persoonlijk. Bel je ons, dan krijg je altijd een van beiden aan de telefoon. Zo weten we precies wat er bij een klant speelt, zowel retail als consument, en kunnen we waar nodig net dat beetje extra aandacht geven.
Als je mij zoekt, ben ik meestal in het magazijn te vinden, heerlijk tussen alle kleuren tassen en accessoires. Keecie heeft klanten over de hele wereld en we doen ons best elke bestelling dezelfde dag nog te versturen. Dat betekent dat ik de voorraad goed in het oog moet houden. Ik wil mensen niet te lang op hun Keecie-tas of
-portemonnee laten wachten.
Elke bestelling pak ik als cadeautje in. Dan is het extra leuk om je bestelde Keecie-tas of -portemonnee te ontvangen. Wie wordt daar nou niet vrolijk van? En wil je een berichtje toevoegen aan je bestelling? Ik schrijf je boodschap met alle liefde op een kaartje namens jou.’