FAQs
Waar kan ik jullie items in het echt zien?
We leveren aan diverse winkels. Hier vind je onze store locator.
Ik wil de kleuren graag in het echt zien. Kan dat?
Dat kan! Je kunt altijd langsgaan bij een van onze verkooppunten. Wij sturen daarnaast met liefde kleurstalen op, zodat je de kleuren in het echt kunt zien. Je vraagt de samples (max. 5) aan via info@keecie.nl. Je mag ook altijd langskomen in onze studio in Amsterdam. Bel of mail dan wel even van tevoren.
Hoe lang kun je met een Keecie doen?
Heel, heel erg lang. We kennen fans die al meer dan 15 jaar met hun Keecie doen. Lees ons blog voor tips over onderhoud.
Waar worden jullie producten gemaakt?
Onze producten worden met de hand gemaakt in een kleinschalig naaiatelier in Polen. Wij werken al meer dan 10 jaar met dit familieatelier
Wat voor leer gebruiken jullie?
Wij gebruiken hoogwaardig Italiaans gecertificeerd leer. De kleuren worden speciaal voor ons gemaakt.
Hoelang duurt het ongeveer voordat ik mijn Keecie binnenkrijg?
Als je op werkdagen voor 15.00 uur bestelt, kun je het pakketje de volgende dag verwachten.
Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?
Jazeker! Dit kun je aangeven bij de checkout. Wil je een cadeautje rechtstreeks naar iemand sturen, laat dan een boodschap achter. Wij schrijven deze met de hand op een kaartje!
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen tot 50 euro in Nederland zijn de verzendkosten € 3,50 en bestellingen boven de 50 euro worden gratis verzonden. De overige verzendkosten vind je hier.
Op welke wijze kan ik betalen in de webshop?
Je kunt bij ons betalen met Ideal, je creditcard, Bancontact, SOFORT banking, PayPal, Giropay en Klarna (= achteraf betalen).
Het bestellen gaat niet vlekkeloos. Hoe kan ik jullie bereiken?
Aarzel niet om naar ons te mailen via info@keecie.nl.We reageren doorgaans dezelfde dag nog. Je kunt ons ook een berichtje sturen via de chat.
Er is iets misgegaan met mijn bestelling! Wat nu?
Geen zorgen. Julie staat klaar om je te helpen. Mail naar info@keecie.nl of stuur ons een berichtje via de chat.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Jazeker! Stuur een mailtje naar info@keecie.nl Dan helpen we je graag verder.
Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu?
Je kunt op onze site aangeven dat je een bericht wil ontvangen als je Keecie weer op voorraad is! Meestal is dat binnen een paar weken.
Ik wil graag mijn bestelling retour zenden. Kan dat?
Tuurlijk! Kijk op onze retourpagina
Hoe zorg ik goed voor mijn Keecie?
Lees onze tips op de blog over onderhoud.
Help, mijn Keecie is kapot!
Wij hebben een gratis reparatieservice! Vul het reparatieformulier hier in of stuur een mailtje naar info@keecie.nl, dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.
Mijn vraag staat hier niet bij.
Je kunt altijd een mailtje sturen met je vraag naar info@keecie.nl of stuur ons een berichtje via de chat.